»Ko smo preračunavali prihranke, ocenjujemo, da ta ponudba ni primerljiva s ponudbama, ki smo ju imeli v prvi in drugi kampanji in da bo prihranila zgolj manjšina potrošnikov.«
»Cena za kvadratni meter je ostala nespremenjena in je še vedno malo več kot 1500 evrov za kvadratni meter. S tem zneskom si stranke nikakor ne morejo kupiti primerljivega stanovanja na primerljivi lokaciji, zato so se vse stranke odločile, da te ponudbe ne sprejmejo.«
»Veleprodajne cene se sicer na drobnoprodajni trg običajno prenašajo z okoli šestmesečnim zamikom, kar v neki meri odraža tudi gibanje najnižje cene na trgu. Dobavitelji zaradi rastočih veleprodajnih cen niso nadomeščali iztekajočih akcijskih ponudb s primerljivimi ponudbami, opaženo pa je bilo tudi zmanjšanje števila akcijskih ponudb na trgu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju